Info voor deelnemers

Beste deelnemers van rommelmarkt,

Allereerst ontzettend leuk dat jullie meedoen.

Er zijn een aantal zaken waarvan we jullie op de hoogte willen brengen:

  • Ten behoeve van de veiligheid en het plaatsen van de kramen zal de Breenstraat ter hoogte van het Haveneind en de Stellingweg worden afgesloten. Dit betekent dat vanaf 7.00 uur niet meer in of uit gereden kan worden. Iedereen wordt verzocht tijdig zijn of haar auto op de peekaai te plaatsen;
  • De kramen worden vanaf 7.00 uur geplaatst op de Breenstraat en het Duinroosplein. 
  • De kramen worden op de Breenstraat geplaatst ter hoogte van iedere deelnemer. De deelnemers van de overige straten krijgen een kraam toegewezen op het duinroosplein of op de Breenstraat;
  • De straten moeten voldoende worden vrijgehouden (minimaal 3,5 m), zodat hulpdiensten indien nodig er langs kunnen;
  • De rommelmarkt start om 9.00 en eindigt om 15.30 uur;
  • Bezoekers kunnen parkeren op het Haveneind en op de Peekaai;
  • Bij storm gaat de rommelmarkt niet door en zal het deelnamegeld terug worden gegeven;
  • Na afloop van de rommelmarkt ruimt iedereen zijn eigen spullen/rommel op. Er zijn geen containers beschikbaar voor het afvoeren van overgebleven spullen. Iedereen moet zelf zorgen voor het opruimen van zijn of haar spullen;
  • Gezamenlijk zorgen we voor het opruimen van de straten. De kramen worden opgehaald;
  • Na afloop van de rommelmarkt drinken we met z’n allen een borrel op het Duinroosplein en toosten we op een geslaagde dag;
  • Deelname aan de rommelmarkt is geheel op eigen risico. Er is geen collectieve verzekering afgesloten.

 

Voor vragen kunt u contact opnemen met Esther Prins (Breenstraat 19) en Marielle Prins (Duinroosplein 3)